Zavřít reklamu

Neúspěch Blur zapříčinila příliš odvážná mixace žánrů

Možná si ještě vzpomenete na nepříliš úspěšnou závodní hru, kterou minulý rok vydalo studio Bizzarre Creations, Blur. Ta sice u recenzentů úplně nepropadla, ale ani vysoce nadprůměrné hodnocení, jež se na Metacritics zastavilo u 81 procent nestačilo k tomu, aby si jí hráči všimli. Právě komerční neúspěch titulu se snažil na developerské konferenci v Brightonu […]

26. 7. 2011    

Možná si ještě vzpomenete na nepříliš úspěšnou závodní hru, kterou minulý rok vydalo studio Bizzarre Creations, Blur. Ta sice u recenzentů úplně nepropadla, ale ani vysoce nadprůměrné hodnocení, jež se na Metacritics zastavilo u 81 procent nestačilo k tomu, aby si jí hráči všimli.

Právě komerční neúspěch titulu se snažil na developerské konferenci v Brightonu vysvětlit bývalý šéf designér studia Bizarre Creation Gareth Wilson. Podle něho za vše zkrátka mohl příliš odvážný mix žánrů i netradičního grafického zpracování. To vedlo k tomu, že se Blur zdálo kritikům skvělé a naopak hráčům hra přišla až příliš divná.

Pro úplnost dodejme, že studo Bizzarre Creations se krátce po vydání titulu z finančních důvodů rozpadlo.