Zavřít reklamu

Max Payne 3 by byl jiný, pokud by jej dělalo Remedy

Sam Lake popisuje, jaký vliv měla změna scénáristy a studia na hru Max Payne 3.

3. 2. 2016    

Původní studio Remedy se již na vývoji hry Max Payne 3 podílelo jen velmi sporadicky. Hlavní scénárista Sam Lake potvrdil, že vize studia pro třetí díl byla zcela odlišná. Nicméně dodává, že tak jak hru Max Payne 3 známe obdivuje a líbí se mu styl, jakým Rockstar posunul sérii dále.

Dle jeho slov byl pouze konzultantem u daného titulu a příběh z většiny obstaral Dan Houser. Nutno ale uznat, že Dan Houser sepsal velmi dobrý příběh a rovněž sepsal například také hry L.A. Noire a Grand Theft Auto V.

Slova Sama Lakea:  “Měli by dělat věci po jejich a my bychom je měli dělat po našem. Pokud bychom se snažili napodobovat jeden druhého, nebyl by to podle mě správný přístup.”