Zavřít reklamu

Dark Souls bude možná těžší než předchůdce

Pokud jste hráli předchozí titul studia Namco Bandai, konkrétně Demons Souls, tak jistě víte, že hra byla opravdu velmi obtížná a zřejmě se vám ani nepodařilo ji dohrát do konce. Nicméně tvůrci zasedli a rozhodli že Dark Souls určitě nesníží obtížnost, ba naopak, možná se ještě zvýší. Což by tím pádem znamenalo, že frustrujících okamžiků […]

6. 2. 2011    

Pokud jste hráli předchozí titul studia Namco Bandai, konkrétně Demons Souls, tak jistě víte, že hra byla opravdu velmi obtížná a zřejmě se vám ani nepodařilo ji dohrát do konce. Nicméně tvůrci zasedli a rozhodli že Dark Souls určitě nesníží obtížnost, ba naopak, možná se ještě zvýší. Což by tím pádem znamenalo, že frustrujících okamžiků bude ve hře ještě více než v předchozím titulu. Tvůrci však přišli s nápadem, že hráč si bude moci během hry zajistit jistá území na kterých se může opět respawnovat. Tím pádem by se sice nepřátelé vrátili zase zpět, ale vy byste nemuseli začínat celou misi znovu. Myslíte že je to rozumná volba?

Dark Souls vyjde v Japonsku koncem roku v Evropě na jaře příštího, a to na konzolích Playstation 3 a Xbox 360.