Chystaný Anthem si bude zakládat na detailech. Váš herní prožitek výrazně ovlivní i drobný déšť

Anthem bude opravdová pecka, která si bude zakládat i na těch nejmenších detailech.

11. 7. 2018     Zdroj

Anthem

Jistě mi dáte za pravdu, když řeknu, že Anthem je jedna z nejočekávanějších her poslední doby. Na nedávné E3 jsme si z ní užili plno ukázek, které minimálně nám v redakci vyrazily dech a na hru nás ještě více navnadily. A s blížícím se vydáním se dozvídáme další a další informace, které nás na hru čím dál více lákají. O pořádné navnazení se nyní postaral i producent hry, Mark Darrah.

Jednou z věcí, která vás nejspíš na této hře lehce připomínající Mass Effect zaujme hned na první pohled, jsou jakési pancéřované obleky javelin umožňující mimo jiné létání. Pokud si ale myslíte, že se na začátku mise pověsíte do vzduchu a po hodině poletování z něj na konci mise zase přistanete, jste na omylu. Hra totiž bude zohledňovat i takové detaily, jako je například přehřívání motorů obleku. Pokud tedy budete chtít ve vzduchu vydržet co nejdéle, budete muset oblek čas od času chladit vodou – tedy například ve vodopádech či řekách pod vámi. Chlazení vám ale zajistí dokonce padající déšť. 

Ano, i takový detail, jakým je déšť, může hraní Anthemu výrazně ovlivnit. Už nyní je tak víceméně jasné, že si vývojáři hry vyhrají skutečně s každým detailem a hráčům nabídnou nepřeberné množství možností, jak hrou projít. Vypadá to tedy, že se máme skutečně na co těšit. Od vydání hry nás ale dělí dlouhých více než sedm měsíců. Těšit nás tak může alespoň to, že se v této době zcela jistě dozvíme tuny dalších zajímavých novinek.