Android recenze – 3.díl

Po delší době se vracíme s přehledem recenzí pro mobilní telefony s operačním systémem Android. Dnes jsou to Polda 3, Dragon Slayer a Rayman Jungle Run.

24. 1. 2013

Po delší době jsme tu zpět s recenzemi her, které vycházejí pro mobilní zařízení se systémem Android.

Polda 3

Kdo by neznal starého dobrého policistu Pankráce, který zažíval na našich počítačích různé dobrodružství, a to celkem v 5 dílech. Zima Software se rozhodlo přeportovat od dvojky všechny díly této české herní klasiky s nezapomenutelným dabingem Luďka Soboty, Petra Nárožného, Jiřího Lábuse a mnohých dalších. A musím říct, že port je to opravdu povedený. Hra je pořád stejná jak jí znáte z počítačů, ale byl do ní umístěn návod, který si mužete kdykoli ve hře spustit a také obsahuje další vychytávku a to zobrazení všech aktivních míst v lokaci a také zobrazení, jaký předmět mužete na co použít. Tyto prvky jsou opravdu vítané a zjednouduší vám průchod hrou. Pro některé může být toto zjednodušení mínus, pro některé zase plus, to je jen na vás. Port Poldy 3 se opravdu povedl na výbornou a já ho nemužu více než doporučit, jak fanouškům této série, tak i nováčkům, kteří ani nevědí, co to ten Polda vlastně je.

Hodnocení: 95%

Info: Hru seženete na Android marketu zdarma, ale po odehraní části hry, musíte zaplatit 50Kč, což vůbec není mnoho.

Dragon Slayer

Achjo Glu a ty jejich hry je to s nimi pořád stejné a Glu ne a ne se poučit. Každý kdo hrál nějakou hru od Glu určitě ví, že jejich hry stojí na mikrotransakcích (bez kterých se později prostě neobejdete) a recyklacích herní náplně. V této hře se vžijete do role kouzelníka, který se živí zabíjením draků. Jelikož se draci vrací s jestě větší silou, než kdy dříve, musí se s nimi vypořádat (příběh hoden oscara!). Pokud ste hrály hru Blood and Glory můžete rovnou přeskočit na výsledné hodnocení, jelikož tato hra je úplně to samé jen s draky. Hra nabízí celkově 13 misí ve kterých stereotypně kosíte draky v jinak už celkem ohraném combat systému, který spočívá v tom, že čekáte, než na vás protivník zkusí nějaký utok, který se pokusíte vykrýt nebo mu uhnout a poté do protivníka  šijete hlava nehlava. Zprvu se to může zdát zábavné, ale pak už  je to opravdu stereotypní. Hru sražejí na kolena jestě otravné mikrotransakce, které vám pořád vnucují vložení peněz do hry a to jak do nové zbroje, tak do nových petů atd. Jediné co na hře mohu opravdu vychválit je grafika, která je opravdu užasná! Pokud tedy hledáte odreagovačku do autobusu, nebo jen tak na zabití pěti až deseti minut, rozhodně Dragon Slayera skuste je zdarma takže nemáte o co přijít.

Hodnocení: 45%

Rayman Jungle Run

Není to dlouho co se nám na naše počítačové obrazovky dostalo další pokračování uspěšné série Rayman a to s podtitulem Origins, které se navrátilo zpátky do 2D podoby, kde to všechno začalo. Rayman Jungle Run je opravdu totožný s PC verzí krom vzhledu úrovní, ale hratelností a hlavně grafikou je to pořád Origin. Ve hře se nachází 5 kategorií po 9 úrovních. V první se naučíte skákat v další létat, běhat po zdech a mlátit protivníky. Pátá obsahuje vše co jste se naučili. Ovladání je ve hře přizpůsobeno pro mobil tak, že běh postavy ani směr nemůžete ovlivnit, prostě jen skočíte kdy potrebujete, létáte kdy potřebujete atd. I když se to může zdát nudné věřte, že to opravdu nudné není. Je tu nový prvek a tím je, že za nasbírání všech světlušek v daném kole získate jeden červený diamant, který připevníte jedné příšerce jako zub a můžete se snažit celou držku té příšerky naplnit, ale je to celkem fuška. Podtrženo sečteno jedná se o super Raymana, kterého by si neměli fanoušci nechat ujít a stojí pouze 67 Kč, což mi příjde na tuto hru, jako opravdu dobrá cena.

Příští týden se můžete těšit na running games speciál kde si proberem 5 her které jsou na stejném principu jako Temple run např: Subway Surfer, Ski Safari a dvě další, které budou jako překvápko.