Android recenze – 2. díl

A máme tu pro vás druhý díl našich Android recenzí. Dnes se podíváme na hry Nova 3, Dungeon Hunter 3 a Farm Invasion.

2. 7. 2012

Už je to vcelku dlouhá doba co tu byl první díl naší čtveřice recenzí her na Android. Ale za tu dobu se urodila pěkná řádka kvalitních, ale i nekvalitních her. V tomto dílu jsme vám zrecenzovali dvě hry které vyžadují již novější verzi Androidu a jednu kterou rozjedete i na slabším Androidu.

1. NOVA 3

Od událostí posledního dílu uběhlo jen několik měsíců a po úspěšné sabotáži Volteritských válečných továren se lidé konečně vracejí na planetu Zemi. Po zastřelení prezidenta Folsoma se však lidská vláda rozhodla vzdát Volteritskému Protektorátu, aby zabránila hrozící válce mezi lidmi a Volterity. Právě v tuto chvíli však dostává Kal zoufalou prosbu od Yeleny, aby se vrátil na Zemi i on a pomohl zachránit lidstvo. Kal samozřejmě na sebe nenechá dlouho čekat a další nadupané dobrodružství může začít, ale dál už nic neprozradím abych se vyhnul spoilerům. Hned při spuštění hry se na vašem Androidu spustí opravdu grafické orgie a to doslova. Z grafiky budete naprosto uchváceni a nebojím se říct (ikdyž je to vcelku slovo do pranice), že Nova 3 má o trošičku lepší grafiku než Shadowgun. Ale už bylo dost rozebírání grafiky, teď je na řadě samotný gameplay. Hra se vás pořád snaží hodit do akce, chvíli střílíte, potom kráčíte pěšmo a následně jedete ve vozidle. Zkrátka pořád se něco děje a vy chcete vědět, jak to celé skončí a taky budete zvědaví, co si na vás hra jestě přichystala. Takže po stránce singleplayeru prostě výborná hra, má vše co má správná střílečka mít. Dovoluji si říct že je to nejlepší díl z Nova série,a teď si proťukneme multiplayer. V multiplayeru na hráče čeká celkem šest map a stejný počet herních režimů. Nemůže chybět např: Capture the flag, Free for all, nebo Capture the point. Jednoduše řečeno pokud jste dohráli singleplayer kampaň, tak skočte do multiplayeru. Chytne vás stejně jako singleplayer, ale zase na škodu je, že někdy je dost serverů plných (aspoň tak to bylo v době, co jsem si hru čerstvě koupil a recenzoval).

Hodnocení: 96%

2. Dungeon Hunter 3

Určitě si pamatujete velice uspěšné RPG od gameloftu Dungeon Hunter (1, 2) který byl kvůli nedostatku pořádných RPG her na Android velice populární a nabízel nám vcelku otevřený svět a opravdu hodně předmětů. Pokud jste si kvůli tomuhle sérii Dungeon Hunter oblíbili, tak díky tomuto dílu vaše oblíbenost u série značně klesne. Gameloft totiž začal převádět své hry na Free-to-play model a Dungeon Hunteru to opravdu neprospělo. Už tu není otevřený svět ani kupa předmětů které objevíte ale jen arény a pár druhů příšer. Poněkud slabé nemyslíte? V arénách máte úkoly typu, zabij 30 chimér, přežij 5 vln nepřátel a znič tohle.Žádné velký terno, ale popravdě i když náplň úkolů v aréně je velice stereotypní, u hry jsem se vcelku bavil. Boje jsou vcelku zábavné a grafika na free hru je docela dobrá. Vždy na konci arény se vám nabídne truhla s pokladem, který schovává nějaká exp. a peníze na víc. Takové truhly otevřete pomocí klíčů kterých mužete mít jen 5. Pak tu máme poměrně slabou nabídku zbraní a brnění. Některé jsou za normální peníze a některé zas za speciální měnu, kterou si musíte koupit za reálné peníze. Takže podtrženo sečteno Dungeon Hunter 3 není špatná hra, ale také není nijak zvlášt užasná a oproti minulým dílům je značně zaostalá, a proto si zaslouží 55%.

3. Farm Invasion

Hladovým mimozemštanům na jejich planetě došel popcorn (JAKÁ HRŮZA), a tak se rozhodli, že navštíví na naší planetě Zemi nějakou farmičku a poměrně ošklivým farmářům jí ukradnou. Samozřejmě farmáři si to nenechají jen tak líbit a popadnou brokovnice a opráší svůj nadupaný kombajn a jedou do akce. Vaším ukolem je sklidit co nejvíce kukuřice a somozřejmě se vyhnout ruzným překážkám typu: kadibudka, karavan a rozbitým letajícím talířům. Sklízení vám jestě budou znepříjemnovat různé typy mimozemštanů např: rosolovitý, obrněný, anebo nahý (pro úchyly: pindík tam vidět není). Můžete si tu také kupovat nové zbraně a kombajn si vylepšovat, ale teď přichází velké mínus, a to tak že si můžete za vydělané peníze kupovat novou obtížnost, ale abych pravdu řekl budete se muset hodně snažit, abyste si na to vydělali anebo si můžete zaplatit herní měnu a tak si práci ulehčit. Podtrženo sečteno super oddechovka na plus, mínus 10-20 min, pak už to začíná být stereotypní.

Hodnocení: 69%

V přistím díle recenze her Mass Effect: Infiltrator, Garfild Diner a jestě jedna hra kterou vám prozatím neprozradím.