Zavřít reklamu

Next-level marketing v Japonsku?

Koukněte se, jak vypadají billboardy v Japonsku.

27. 3. 2015    

Japonsko je známo z mnoha důvodů. Jedním z nich je bezesporu fakt, že se jedná o technologickou velmoc a v této oblasti je o pár let napřed před zbytkem světa. Málokdo však ví, že i reklamní aktivity dosahují v zemi vycházejícího slunce úplně jiných rozměrů. A to do slova. Při příležitosti vydání nového anime High School DxD BorN byl vztyčen billboard, aby na tuto událost řádně upozornil. Na tom by nebylo nic neobvyklého, kdyby zmíněný billboard nebyl vybaven kvalitním do prostoru vyčnívajícím poprsím. Dle komentářů na sociálních sítí se zdá, že poutač funguje více než dobře.

Andoryu123 např. píše: „To je u stanice Akihabara. De si toho všimnout, když se na to koukáte ze strany. Potom sem ale narazil do 1,5 metrového sloupu (ten co brání autům, aby vjela na chodník)“. Nezbývá než tedy doufat, že se další zranění po dobu této akce již nepřidají (i když to je vysoce nepravděpodobné).

Zdroj: Kotaku.com