Zavřít reklamu

Apríl je za námi!

Apríl je za námi! Podívejte se, jak se snažily společnosti upoutat naši pozornost a získat přízeň.

2. 4. 2015    

Je za námi jeden z nejobtížnějších dnů v celém roce a to apríl. Den, kdy jsme konstantně bombardování hromadou debilit ze všech směrů. Faktem je, že apríl se stal mainstreamovou záležitostí a téměř každá společnost se snaží přijít s něčím jedinečným, aby se o ní v následujících dnech psalo a dostalo se jí tak tolik chtěné publicity. A očividně se jim to daří. Ukážeme si tedy některé zajímavé kampaně, které vzbudily pozornost.

Oblíbený kanál Animax, který se zaměřuje na vysílání anime přišel vskutku se zajímavým gadgetem. V Animaxu si všimli, že mnoho lidí trpí při sledování seriálů na mobilu bolestmi rukou z neustálého držení zařízení ve všelijakých pozicích. Přichází tak s revolučním držákem na mobil, který vám umožní sledovat vaše oblíbené seriály při jídle, posilování nebo třeba v práci. Bonusem pak je možnost výběru z několika různých nástavců. No posuďte sami, využili byste následující vymoženost?

Řetězec rychlého občerstvení Burger King v Japonsku na to šel trochu jinak. V tento den jste si totiž mohli v jejich pobočkách zakoupit speciální parfém s vůní burgeru. Na celou událost však Burger King upozorňoval již 14 dní dopředu, což nebývá zvykem u těchto aprílových počinů. Spekulovalo se tedy, jestli se jedná o vtip, či zda bude možno skutečně tento parfém zakoupit. Nakonec tento parfém (který údajně spíš voní jako taco) bylo možno zakoupit za pouhých 5000¥. Pokud tedy toužíte zapůsobit na opačné pohlaví pořádně vypečenou vůní, měli jste jedinečnou příležitost. No přiznejme si, kdo nemá rád taco?


Úplně samostatný článek by si zasloužilo aprílové vysílání Riot Games. K oslavení tohoto svátku všech trollů a návratu jednoho z nejoblíbenějších herních módů do hry – Ultra Rapid Fire si Riot připravil speciální exhibiční zápas s oblíbenými osobnostmi League of Legends scény. Celá událost pak měla ten správný „posh“ nádech. Nechybělo ani spoustu dvojsmyslů a skrytých narážek na události, které formovaly komunitu od samých začátků League of Legends.

Jako poslední si ukážeme komunikaci na sociálních sítích oblíbeného slevového portálu Groupon, jejichž „banana bunker“ se  dostal do několika předních světových medií. Groupon totiž s grácií a důvtipem zvládá komunikaci plnou dvojsmyslů, kterou můžou ostatní jen závidět. Přehled toho nejlepšího z otázek a odpovědí přinesl i populární server 9Gag, který zde zveřejňujeme. Mezi naše favority patří následující komentář:

Q: Where do u put the batteries?
A: No batteries required, Christina! But for  all the buzz this is generating, you’d think about 4 AAA’s.